Current time: 05-06-2024, 04:40 AM Hello There, Guest! (LoginRegister)


Post Reply 
mail probleem
Author Message
Kahless Offline


Posts: 1
Joined: Feb 2009
Reputation: 0
Post: #1
mail probleem
Hallo allemaal, ik hoop dat iemand me kan helpen met het volgende.
Ik krijg van mijn user heel vaak de volgende email geforward nadat ze contact hebben gehad met een klant.

Ik weet dat het officieel geen probleem aan mijn serverzijde is, maar de organisatie waarvan de emails afkomen weigeren me te werken het en het gaat om reisboekeren welke verstuurd worden naar ons.

riks@btts.nl en *.webreizen.nl is onze server, waar corendon is het andere bedrijf.

wat ik zie is dat onze server gewoon antwoord dat de helo and de hostname niet overeen komen en daarom de email weigert.

Iemand enig idee hoe ik dit kan uitzetten / aanpassen zodat de email wel word geaccepteerd?

Code:
<riks@btts.nl>: host btts.nl[77.61.115.2] said: 550 5.7.1 <riks@btts.nl>:
    Recipient address rejected: Mail appeared to be SPAM or forged. Ask your
    Mail/DNS-Administrator to correct HELO and DNS MX settings or to get
    removed from DNSBLs; MTA helo: mail.corendon.nl, MTA hostname:
    42-88-dsl.infopact.nl[84.35.88.42] (helo/hostname mismatch) (in reply to
    RCPT TO command)

<riks@webreizen.nl>: host mail.webreizen.nl[77.61.115.2] said: 550 5.7.1
    <riks@webreizen.nl>: Recipient address rejected: temporarily blocked
    because of previous errors - retrying too fast. penalty: 30 seconds x 0
    retries. (in reply to RCPT TO command)
(This post was last modified: 02-04-2009 11:39 PM by Kahless.)
02-04-2009 11:37 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 


Messages In This Thread
mail probleem - Kahless - 02-04-2009 11:37 PM
RE: mail probleem - rbtux - 02-04-2009, 11:49 PM
RE: mail probleem - Gleno0h - 11-19-2009, 03:50 AM
RE: mail probleem - Mastermind-G4L - 01-15-2010, 10:35 PM
RE: mail probleem - camrondell - 12-31-2010, 05:07 AM

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)