Current time: 04-19-2024, 09:27 PM Hello There, Guest! (LoginRegister)


Post Reply 
Probleem met omzetten poort
Author Message
Yorick Arens Offline
Junior Member
*

Posts: 10
Joined: Nov 2009
Reputation: 0
Post: #1
Probleem met omzetten poort
Oja om maar met de deur in huis te vallen nog een Nederlander die engels kanTongue maar ik kom toch ergens niet uit.

Ik wil graag de poort van ispcp omzetten van 80 naar bijvoorbeeld 8443(plesk) nu lukken is de howto bijna alle stappen behalve de laatste. Stap zes waarin je in dit bestand In /var/www/ispcp/gui/include/login.php in line 205 wat moet wijzigen. Maar dit ontbreekt bij mij in het bestand. Weet iemand waar het dan wel staat? Ik zou dit graag willen wijzigen om ook op mij hoofd domein een website kan draaien.

Bedankt

Yorick Arens
11-05-2009 04:42 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Gleno0h Offline
Junior Member
*

Posts: 19
Joined: Nov 2009
Reputation: 0
Post: #2
RE: Probleem met omzetten poort
(11-05-2009 04:42 AM)Yorick Arens Wrote:  Oja om maar met de deur in huis te vallen nog een Nederlander die engels kanTongue maar ik kom toch ergens niet uit.

Ik wil graag de poort van ispcp omzetten van 80 naar bijvoorbeeld 8443(plesk) nu lukken is de howto bijna alle stappen behalve de laatste. Stap zes waarin je in dit bestand In /var/www/ispcp/gui/include/login.php in line 205 wat moet wijzigen. Maar dit ontbreekt bij mij in het bestand. Weet iemand waar het dan wel staat? Ik zou dit graag willen wijzigen om ook op mij hoofd domein een website kan draaien.

Bedankt

Yorick Arens

Op lijn 205 hoort een referentie naar een instance te staan:
Quote: $sql = Database::getInstance();
Heb je dat niet?
Dan heb je je pruttel niet goed geinstalleerd denk ik.


Dit is verder voor jou, en anderen die ispcp op een andere poort willen:
Om ispcp control panel op een andere poort te laten lopen hoeft je alleen de 00_master.conf te veranderen:

pad: /etc/apache2/sites-available/00_master.conf
Quote:<VirtualHost hier_staat_je_ip:80>
naar
Quote:<VirtualHost hier_staat_je_ip:8443>
11-19-2009 03:42 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
camrondell Offline


Posts: 3
Joined: Dec 2010
Reputation: 0
Post: #3
RE: Probleem met omzetten poort
Hebrew benefits computer thuis staan met een nog een serieële poort, en maar aangezien Deze stokoud ellende uit elkaar valt van is WIL IK mijn laptop gaan gebruiken ALS of vervanging.
Echter, de female leads komt, Deze heeft geen serieele poort. Connect the benefits of the WIL fan zelf een een schakeling gaan ontwerpen, en generation microcontroller software schrijven voor.
(This post was last modified: 08-10-2022 06:16 PM by camrondell.)
12-31-2010 05:04 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: